Nauja iPyramid.bizlogic 2.0.3 versija

 
 
 
 
                                          Bizlogic Professional
 
 
 
 
               Bizlogic Standard
Nauda
Galimybės
Demo

Nauja iPyramid.bizlogic 2.0.3 versija


 

Visi šios versijos atnaujinimai:

 

Įvykiai

  • Įvykių perkėlimas su pelyte. Dabar įvykius galite perkelti tiesiog pertempus juos su pelyte. Taip galite daryti tiek tempiant įvykius tarp valandų, tiek tarp dienų;

  • Kolegų sukurtų įvykių paryškinimas. Jeigu kolegos sukūrė jums įvykį, savo kalendoriuje jūs jį matysite su mėlynu rėmeliu. Taip tikrai atkreipsite į jį dėmesį ir nenuvilsite kitų žmonių;

  • Neužbaigtų užduočių atvaizdavimas kalendoriuje. Nuo šiol neužmiršite atlikti nei vienos užduoties, nes jeigu tokių bus, tos dienos kalendoriuje bus pažymėtos raudona spalva;

  • Galimybė redaguoti ne visą grandinę įvykių, kuriuos sukūrėte keliems žmonėms. Jeigu jūs sukūrėte įvykį keliems žmonėms ir veliau norite ji paredaguoti tik vienam žmogui – dabar tai įmanoma;

  • Optimizuota naujienlaiškių siuntimo funkcija. Dabar jūs galite išsiųsti dar daugiau naujienlaiškių, negu ankščiau.

 
El. paštas
  • El. pašto lango antraštėje rodomas naujų laiškų skaičius. Naršydami internete arba dirbdami su kitomis programomis, visada matysite CRM el. pašto lango antraštėje ar gavote naujų laiškų. Tai padės jums greičiau komunikuoti su klientais;

  • Galimybe prisegti į laišką kelis failus vienu metu. Sutaupykite laiką, prisegdami visus reikiamus failus vienu metu (jeigu jie laikomi tame pačiame aplankale);

  • Galimybė gauti el. laiškus iš 2 serverių. Jeigu turite antrą el. paštą, dabar galėsite juos abu tikrinti per CRM sistemą ir taupyti savo laiką;

  • Greitesnis atidaryto laiško nužymėjimas į juodąją spalvą. Kai jūs tikrinate paštą ir atidarote laiškus, jie iš karto pasižymi juodąja spalva, o galutinai išlieka perskaityti po 1 minutės. Taip sutaupysite nemažai laiko tikrindami didelį atėjusių laiškų kiekį;

 
Bendri patobulinimai
  • Galimybė išsaugoti ataskaitą apie visus kliento mokėjimus. Atsirado patogus įrankis, su kuriuo jūs labai greitai galite sužinoti visus su klientu susijusius mokėjimus (sąskaitų išrašymai sąskaitų apmokėjimai) ir išsaugoti šią ataskaitą .pdf formatu.

  • Optimizuotas užsakymo informacijos kopijavimas. Jeigu prie užsakymo yra prekės, tačiau nei viena prekė kopijavimo metu nėra pažymėta varnele, tada prekės nebus kopijuojamos kartu su užsakymo informacija.

  • Prisijungimo žurnalas išsaugo tik 2 metų prisijungimo duomenis, kad mažiau apkrauti Cron'o sistema ir pagreitinti darbą su CRM sistema;

  • Optimizuotas naujų kontaktų tel. numerių išsaugojimas. Dabar įvedus į CRM sistemą naują klientą, jo tel. numeris bus tvarkingas išsaugotas, panaikinant pašalinius ženklus (skliausteles, tarpus, žvaigždutes ir t.t.)

  • Seni tel. numeriai automatiškai paruošiami informacinių sms siuntimui. Jeigu prie seno kliento įrašytas tel. numeris yra su ženklais arba tarpais (pvz, 8 (600) 36-487), Jums nereikės jo perrašyti, nes sistema jį automatiškai perkonvertuos į teisingą formatą sms siuntimo metu;

  • Sąskaitoje užsienio valiutos automatiškai konvertuojasi į litus. Jeigu klientas įsigyja prekes už užsienio valiuta, sąskaitose automatiškai atsiranda papildomos skiltys, kur suma yra perkonvertuota į litus;

  • Atnaujinta eksporto funkcija su www.mokejimai.lt. Šis patobulinimas susijęs su www.mokejimai.lt pakeitimais eksporto funkcijoje;

  • Pagreitėjo laiško spausdinimas. Vietoje CTRL+P mygtukų kombinacijos dabar užtenka tik pasirinkti punktą „Spausdinti" laiško apačioje (veikia kaip „greitas spausdinimas");

  • Pataisyta permokos nerodymo klaida. Jeigu naujas klientas perveda pinigus, dar negavęs pirmos sąskaitos – sistema ją užskaito kaip permoką;

  • Pataisyta klaida susijusi su įvykio priminimu, jeigu įvykį sukurkėte sau ir kitiems darbuotojams. Anksčiau, jeigu jūsų kolegos paspausdavo, kad atliko jūsų įvyki, tačiau jūs po to pas save ją koregavote, jiems vėl iššokdavo priminimas - dabar taip nėra;

  • Pataisytos klaidos su sąnaudų pildymų ir išsaugojimu;

  • Laiško kūrimo forma priklauso nuo pagrindinio lango dydžio;

  • Pataisyta klaida dėl žinutės, atėjusios iš „Idėjų svarstymai", atidarymo;

  • Pataisyta nežymi klaida su laiško mini-peržiūra;

  • Internet Explorer 8 naršyklėje pataisytas atrašinėjimas į laiškus;

  • Internet Explorer 8 naršyklėje pataisytas sąskaitų sąrašo atvaizdavimas;

  • Pataisyta nežymi klaida su prisijungimų prie „Bizlogic" mob. aplikacijos atvaizdavimu prisijungimų žurnale;

 
Smulkūs dizaino darbai
  • Skyriuje „Dokumentai" atliktas tvarkingas poskyrių kortelių atvaizdavimas;

  • Kuriant įvykį, laukeliai „Pabaigos data" nukelti viena eilute žemiau;


Bizlogic mob. aplikacija
  • Jeigu jūs turite CRM kontaktuose pasikartojančius tel. numerius, importuojamas bus tik 1 iš jų. Tokiu būdu nesidubliuos numeriai, nebus apkrautas tiek mob. telefonas, tiek mob. aplikacijos darbas.

  • Patogesnis kontakto atvaizdavimas. Klientai mob. telefone nuo šiol atvaizduojami taip: Vardas Pavardė Įmonė.



2013 01 04  

Gamintojas

Verticus, UAB yra interneto technologijų specialistai, kurių darbo sritis yra interneto programinės įrangos kūrimas. Pagrindinės vystomų produktų kategorijos yra verslo valdymo, turinio valdymo sistemos, elektroninės komercijos bei kiti įrankiai, padedantys įmonėms efektyviai veikti internete.

Daugiau apie mus galite sužinoti www.verticus.lt.


Kontaktai

Verticus, UAB
Smolensko g. 6 - 414, Vilnius
Tel.: +370 5 2762176
Faks.: +370 5 2031001
El. paštas: info@verticus.lt
 
Sekite mus
Facebook'e